LÄSA MINA MAIL????

OKEJ????


Jag brukar inte få damp här i bloggen...som ni kanske märkt..men idag får jag det.

Jo..Min fader som brukar vara världens coolaste person genom att inte vara snokig, gjorde en protest för att JAG (läs: datahelvetet) har fixat en automatisk inloggning på mitt hotmailkonto.  Han läste mina mail! Jo...Jag är i chocktillstånd. Inte för att jag har särskilt hemliga inlägg där, men det är såååå olikt min pappa att göra något sådant. Han som typ nästan håller för öronen när ja pratar i telefon....

Nu har han iaf krävt att ja ska ta bort dendär automatiska grejen. Hur i helskotta gör man det??!!!....Så, skicka inga pikanta email till mej, för man vet aldrig med min familj....

" Haha, vad var det <inga namn> skrev? till dig nu igen?"

Sånt kommer jag få höra framöver nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0