Julshopping?

Mjao!

Usch, vad lökit det är ute på stan, massa folk,julmusik i varje affär osv. Som vanligt köpte jag ingenting, utan beudrade Veronica som har den kapaciteten att kolla på en sak,prova den och köpa den. Sånt kan inte jag. Vi gick runt på stans alla affärer, träffade hennes trevliga vän Malin och jag fick min chai latte igen på länge :D

Apråpå idol igår! GAH vad glad jag är att Johan åkte ut! Hahha dendär flickan där i publiken, vad rolig hon var, hon som var så besatt av honom :D...Men iaf, nu hejjar jag på Alice, hon e cool :)

Hahaha, hade glömt bort låten, men avslutningen på gårdagens Aliens in america fick mej å minnas, även fast de sjöng den gamla sound of music versionen...Jag föredrar dock denna nyare av Big Brovaz haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0