Slowakei summer 08

Här kommer ett par bilder från min resa....Det är nåt konstigt med dom jag tog med mobilen...Det går inte att ladda upp dem här


Bara en del av den botaniska trädgården vi har på landstället :O



 
Har klippt bort halva pga min fula min....
denna kväll var vi "hemma"...Och hade vi besök..som tur var kom några grannpojkar och räddade mej med världens längsta promenad och kvällssnack...Fan den roligaste kvällen på länge :P




som sagt är detta landställer mkt nära stan....så vi skulle ta vår vanliga kvällstur till motsvarigheten till stureplan (fast det är gamla stan, men det är the place to be, alla generationer)..




Min söta syssling Nina och hennes mormor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0