Kan någon hjälpa mig att överföra musik till min nya sony eriksson?

Idag efter tennisen var jag å såg Charlotte Perelli i skogås centrum :)
Hon var bra.

Nu kämpar jag med dendär jävla mobilen jag fick igår och försöker fixa överföringen av musik. Snälla ta er tid och läs mitt problem:

Jag har installerat Disc2phone och kan inte överföra musiken. Har anslutit mobilen via Usb och ställt in mobilen på filöverföring, men det står ändå att jag måste sätta i ett memorystick eller ansluta mobilen via Usb när jag klickar på "överför" !!!!....

Skulle vara tacksam om nån hjälpte mig med detta då detta inte är bra för mina nerver som kollapsar helt av sånthär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0