H&M ftw

Wiho
 
Jag säger alltid att jag är dålig på shopping.
 
Men idag drog jag in på H&M köpte:
 
1. Skjorta. Billigaste vita skjortan jag provat, och den som sitter bäst av alla
2. Längre, grå tjocktröja med dragkedja. Äntligen, killavdelningen är ju bara så bra!
3. En svart fodral-vardagsklänning som jag redan har, men det skadar inte att ha två likadana?
4. En svart t-shirt
 
+Strumpbyxor på Åhlens
 
Bör tilläggas att jag köpte en kofta i måndags oxå, på H&M det med ;)
 
Så nu behöver jag egentligen inte shoppa på ett tag, men är så nöjd. Och ja. H&M, du är bäst.
 
Ni får ursäkta om jag inte bloggar lika ofta längre, nu är ju skolan igång igen med allt vad det innebär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0