Carema=fuck off

Seriöst suck på sjukvården i detta land
 
Som ni kanske vet var jag hos doktorn i torsdags- eksem som blivit helt fucked och tydligen infekterat. Jag fick anitibiotikasalva, okej, märkligt tänkte jag men vem vet kanske hjälper. Hjälpte inte ett skit utan förvärrade det.
 
Idag kom det fram efter ett telefonsamtal med jubelidioterna på VC att de skrivit upp/diagnostiserat detta som SVINKOPPOR. ASSÅ FUCKING SVINKOPPOR.
 
Facepalm. Påriktigt.
 
om nån bryr sig så har jag iallafall börjat med en receptfri salva som verkar få det att bli bättre :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh svinkoppor, ett fantastiskt drag! Hoppas det blir bättre snart gurkpralin.

Svar: haha. svinkoppor. vafan tror de att jag är för nåt. en dagisunge? näh vet hut
Caroline

2012-10-01 @ 21:59:13
URL: http://diali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0