Hei

Hej Kvinnor och Män

Carro heter jag. Och idag har jag varit i stan med Aho och Diana. Igen :P. Kan inte få nog av dessa damer faktiskt. de e bara sååå mysiga :).Jag köpte korta gummistövlar på Deichmann för 129 kr. Nöjd!


Så vad ska man göra nu? trode att lördagkvällen skulle bli upbokad av en massa dumheter, men nu verkade det inte bli så vaaaa. Så det blir jag och mina popcorn. funkar för mig.

Vill spela badminton. Spelade ute på tomten häromdagen med käre far och våra dåliga, trasiga rack. E rätt kul och e relativt skillad på det. Tror att racketsporter e lite utav min grej när det kommer till sporter (höhö sporter e ju inte min grej överhuvudtaget).

Ahja nu ska jag sluta skriva en massa onödigt skit

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0