Goa

Efter endel arga inlägg känner jag för ett ja..lite mer positivt inlägg. E fortfarande uttråkad å besviken på sommaren hittills. men ah. jag gör som alltid när nåt e tråkigt. sitter å funderar på framtiden. fan va sorgligt.
 
Är väldigt avundsjuk på min kära väninna Aho som ska åka till Indien i vinter. Jag hoppas att hon gillar stället (ja det e ju rätt stort land och hon ska åka runt så hon borde ju gilla något). Indien lockar men speciellt Goa. Jag har typ ALLTID velat åka till Goa. Seriöst. Självklart är det alltid nån lustigkurre som säger att det är "ute" att åka dit. Men efter en hel del google och youtube studier kan jag minsann tala om för dessa som hävdar det att det bara är att åka till Anjuna Beach så kan ni få er dos av hippies precis som old times. Om så önskas. Jag tkr mest att Goa verkar kul i största allmänhet. Anjuna Beach verkar f.ö vara ett jävligt kul och random ställe. ahja inte riktigt aktuellt med en resa dit för mig ändå justnu. men nån dag ska jag tamigfan åka till Goa. e ju närmare än till thailand så varför inte. Perfa vinterresemål.
 
 
tkr inte stränderna e så mkt att hänga i granen jämfört med thailand faktiskt dock. Palmer å så, men aldrig några direkt "paradis"-bilder därifrån faktiskt. Men det gör mig faktiskt inte mindre sugen :O =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0