Bu för sverige

Det jag skrev tidigare om flytt hemifrån.
 
vad sägs om en flytt ifrån Sverige istället.
 
Seriöst. har så sjukt jävla tråkigt i detta land. Vädret e ju inte ens bra på sommarhalvåret. Man kan fan inte ens göra speciellt mycket här egentligen.
 
Lixom hurra för att det var OK väder from kl 15 idag. Innan dess vare skit å ännu fulare väder kommer säkert.
 
Egentligen förstår jag fröken Therese som håller sig långt borta härifrån.
 
Det är exakt denna attityd på inlägg det blir om hälften av mina vänner är på P&L. Och om min käre pojkvän sitter och trycker i östergötland halva sommaren...
 
..Och om jag är lite för sjuk för att gå ut och festa med Veronica (som hon så gärna ville efter vår dejt idag på La Cucaracha). Men sjuk blir man i Sveriges bajsiga sommarväder.
 
Seriöst. Kan bara säga, värsta veckan på länge. Förmodligen värsta sommaren pålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0