Vafan

GAAAAAAAAAAAH!

Jag är för rastlös för att sitta still å plugga, men för sjuk för att göra något. Ska till apoteket och köpa halstabletter. Sen blir det att dricka té och bli frisk som gäller. Fan missar även Mr urbanskis spontana 20års-firande vid sjöängen ikväll :(

Vadfan är det för skitprogram som går på tv nuförtiden btw?

-Svenska Hollywoodfruar
-Svenska miljonärer
-Hemliga miljonären (som har en version från alla världens länder typ)
Kan tillägga sol,fest och oroliga föräldrar oxå. Även fast det inte innehåller miljonärer

Okej förstår inte varför jag håller på att skriver bittra inlägg. Är nog bara för att jag är sjuk. Ska gå å värma en indonesisk färdigrätt.


Kommentarer
Postat av: Secret admirer

Hello sweetie! Ja nu sitter vi här och lyssnar på den förtjusande Eva Hansson prata om demokratiseringsteorier. Jodå, hyfsat intressant! Nu måste Du bli frisk så Du kan komma imorgon! PUSS PÅ DIG!

2011-09-15 @ 14:12:22
Postat av: Secret admirer #2

Caroline! Jag saknar dig och jag skulle gärna vilja slicka upp DIG i brygga. Hoppas vi ses snart!

2011-09-15 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0