uppsatser

Idag har jag varit i skolan. har även varit ett argt carrobarn för att jag inte är säker på att jag har någon att skriva min b-upsats aka självständigt arbete som ska skrivas inom några månader. Detta pga att min ursprungliga partner är osäker om sin framtid på universitetet. Och det verkar som om alla redan har en partner. Ja. Mys va?
Helvettet måste såklart skrivas två å två.
 
Men nu bör jag tänka på en mer aktuell uppsats. Nu ska jag alltså skriva en hemtenta tom nästa onsdag. Detta innebär en bloggpaus tills dess.

Och jag köpte min sista ben&jerrys igår. tänker bojkotta dom enda tills deras priser blivit mänskligare. Smaken jag köpte var Chunkey Monkey. FYI

Puss!

Kommentarer
Postat av: Secret admirer

Ajaj, fan va surt med din partner till b-uppsatsen. Synd att jag är bokad, men man vet ju aldrig....Helt sjukt av inst. att man måste va två. Puss

2011-09-24 @ 00:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0