Selamat Petang

Idag har jag haft ett mysigt seminarium.

Imorrn skolkar jag troligtvis från föreläsningen. Istället ska jag gå å luncha med min gamla klasskompis Linnea (gamla å gamla, vi gick första terminen på uni tillsammans):D:D. har inte sett kvinnan på hundra år så ska bli mys.

Sen ska helgen bjuda på (i vanlig ordning), häng med Ärik (kanske) samt mupperier i nacka med jessica å veronica. Ska bli exotiskt.


Lika exotiskt som mitt övertjatade malaysiska folkmusik. Haha förlåt mig. Men. jag tkr bara det e så awesome att jag fick mina svar nu efter sålång tid på youtube. Frågade för typ vad man använder för boardingmusik på malaysian airlines efter min new york resa 2005. Och först nu ser jag svaren<3. Ni måste förstå min entusiasm


Kommentarer
Postat av: Secret admirer

Ja, där missade du ingenting. Urtrist föreläsning. Helt rätt beslut av den smarta Carro!

2011-09-09 @ 09:39:35
Postat av: Carro

hahahahhaha asså wtf. okej så du är en av oss pol kandare. aja :P Antog väl det. jävla statsvetare å nationalekonomer...

2011-09-09 @ 10:28:09
URL: http://jagecaroline.blogg.se/
Postat av: Secret admirer

Hoppas DU har haft en bra dag! Hope to see you next week! Puss

2011-09-10 @ 00:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0