stick tillbaka ni hör inte hemma i stocksund

Shululu. Det är okej att överväga att lägga sig snart om man är en sjukunge som mig. Var asjobbigt med skulan idag. Dock en rolig föreläsning.

Fan vad jag diggar Staffan Hellstrands musik, min exgranne å mannen vars ungar jag har växt upp med å var hos typ varje dag. Då var han bara mina kompisars farsa som skrev musik som inte var "min stil" (dvs spice girls-skit) nu är han min spotifyfavorit!

Mja. ska nog lägga mig ner å vila alternivt hålla ut ett tag tills jag kan lägga mig påriktigt

xx

Kommentarer
Postat av: Secret admirer

Starkt av dig att klara föreläsningen idag även om du fick vila på slutet i Eriks knä! Hellstrand? Ja, han är kanon. En favvo i min skivsamling. Kul! Puss och krya på dig!

2011-09-17 @ 00:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0