Diana

Diana är min kära gymnasieklasskamrat. Hon var den första man gick till om man hade en snuskig fråga (asså inte ett snuskigt förslag utan en fråga gällande snusk). Diana älskar att diskutera snusk! Och hon kan det mesta om det.

Det var även Diana som planerade hela studenten i princip. Hon älskar att skriva listor. Och hon skriver alltid rubrikerna med färglada godluktande pennor från Ordning och reda. Hon är allmänt väldigt bra på att planera fester och sådant.

Vi har länge sagt att "vi ska göra det". men det har aldrig riktigt blivit av. Hånglade dock med kvinnan en gång under min legendariska septemberfest hösten 2010. Det var även första gången jag såg den annars så glamorösa ciderdrickaren Diana så full :D. Men nu ska vi inte vara sånna!

Jag saknar att gå till centrum på långraster med henne. Köpa chilipuffar och prata snusk å sjunga på bag in da box och annat skit.

Hon har en jätterolig farsa dessutom! :) viktig detalj!




Bild från Mickis "horfest" år 2008. Här ser man ju bara att vi ska göra det!




Söt :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha awww, mina finisCarro! Vilket fantastiskt inlägg, jag blir rörd!

Dock så måste jag bara fråga en sak, hånglade vi på din fest? Hur FAN kan jag ha glömt det?! :D



Älskar dig pussinusslebbis<3

2011-10-12 @ 20:15:35
URL: http://diali.se
Postat av: Carro

Haha :)



Hahahahahha! Jadu sötnos, det gjorde vi! Klart du inte minns ;). Asså det var endast en liten kort stund. Där på soffan i vardagsrummet brevid våra unika gäster.. Kanske kan räkna det som en kyss mer än en ett hångel om du vill det ;) Du var en av fyra för min del den kvällen iaf..haha



älskar dig ses snart hoppas jag :)

2011-10-12 @ 20:35:06
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0