Veronica

Veronica tillhör inte "familjen" dvs, föredetta NV-coolinggänget.

Veronica kallas av många för Barbie. Detta är för att hon klär sig som en barbie och ser ut som en ;) (på ett bra sätt). Förut hade hon helblont hår så då såg hon extramycket ut som en Barbie. Fast hon passar mest i sin naturliga hårfärg som hon har nu

Veronica gick en klass över mig och dessutom Samhälle! Vi lärde känna varran när vi hade aerobics tillsammans som individuellt val.

En gång fick Veronica och jag för oss att shotta Whisky (!). Värden som bjöd förklarade för oss att man ju inte ska shotta Whisky utan smutta på det. Men vi tyckte ju denna dryck var så vidrig så vi ville få det överstökat.

Även om jag inte delar Veronicas fascination för svindyra väskor så gillar jag henne ändå

Veronica och jag är bra festkompisar då vi gillar samma typ av klubbar. Den typ av klubbar som anses dryga av de flesta normala människor.



Snyggingar! Här är Veronica med Marie Plosjö..haha var så himla kul, för jag hade ingen aning om vem Marie Plosjö var den kvällen för ca 1.5 år sedan på Amba när vi sprang på henne och då denna bild är tagen. Veronica däremot började snacka med henne direkt.. haha jag fick faktiskt oxå en kram av henne, Haha hon trode säkert att jag oxå var hennes fan_girl men jag hade verkligen ingen aning om vem kvinnan var förens Veronica förklarade det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0