Kim

Kim är en skumis

Henne har jag känt enda sen första klass i grunskolan dvs i ca 13-14 år. Sen valde denna stalker samma gymnasieklass som mig.
Hon blev utnämnd till "klassens förrädare" på studentskivan vilket inte är så konstigt då hon bytte klass å sen bytte tillbaka. Hon har även hoppat av sin utbildning för andra gången denna höst. Hon har berättat att hon känner en ångest när hon ska tala om för mig att hon hoppat av skolan. Det värsta är att berätta för sin mamma, och efter sin mamma så är det för Carro, beskriver hon.

Anekdoter: När vi skulle ta ett klassfoto i grundskolan vägrade vi äta skollunchen innan då vi oroade oss för att våra tänder skulle se smutsiga ut på fotot. Vi brukade ofta dricka Capri-Sonne safter på rasterna i grundskolan. Kim åt typ aldrig skolmaten utan åt mest bara de rivna morötterna, och drack denna saft sen när vi gick ut till vår hemliga skog dit vi alltid gick på rasterna.

Kim blev jättedryg en period i högstadiet. Hon började lyssna på Bandit och tyckte att alla vi som fortfarande lyssnar på the voice och "vanlig" musik är mainstream och töntar. Sen lagom till gymnasiet blev Kim normal igen. tack och lov

Kim använder sig på senare tid ofta utav gammaldagst språk. Hon säger tex alltid mor och far

Kim är min främsta promenad kompis. Kim och jag tycker för det mesta lika om saker och ting. med vissa undantag.



Kim, jag ska skicka denhär bilden till din mamma

 

Jag tkr hon ser ut som Isabel Adrian på denna bild (fast en bättre version ofc)


Kommentarer
Postat av: Kim

HAHAHA, erkänn att du talade med min mor innan du skrev detta :')

2011-10-17 @ 16:21:26
Postat av: Carro

Nje, tänkte dock tala om för henne att jag har skrivit ett inlägg om dig, som hon bör läsa om hon vill veta mer om sin dotter :)

2011-10-17 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0