Kändistjejer som får för mkt prestige

Mina vänner Kim och Therese som jag brukar gå på promenad med håller INTE med mig och vi hade en diskussion om specifikt några kända människors utseende.

Megan Fox

Nej förlåt hela världen. Men Megan Fox asså. Hur kan hela världen påriktigt beundra en kvinna som är helt sönderopererad? är det hennes kirurg ni beundrar egentligen? Jag beundrar inte denne kirurg. För innan operationerna hade Megan ett vackert utseende värt att beundra..



Kate Moss? Var det hon som satte trenden att modeller numera inte ska vara snygga utan se udda ut? Tror nämligen det men är ej säker.Detta är en trend som jag förövrigt inte förstår mig på och kan inte sluta irritera mig på modevisningsmodeller (vanliga sådanna, för vanligt mode, alltså INTE supermodeller a la victorias secret)
Modell=snygg i mångas värld. Men detta är ju såååå himla FEL idag (hänvisar till portfolios i vilken agentur som helst)
Förstår mig inte vad som är så fascinerande med denna dams utseende iaf. Roligt att man hittat på google att folk utsett henne till världens fulaste supermodell <3. haha.




Nej istället gillar jag dessa:

Jessica Lowndes-Ett naturligt alternativ till Megan Fox




Victorias Secret modeller-De modeller som är som man BORDE vara som modell dvs snygg. Spelar nog ingen roll om man träffar dem 6 på morgonen ofixade. Deras kroppar förblir iallafall desamma.





Oj vilket ytligt inlägg vi fick här, men jag är trött på dessa skapade skönheter som bara anses vackra för att alla tycker så. Tror nog de flesta kändisar ser rätt vanliga ut utan allt smink och styling. Jag kan plocka ut flera bekanta/kompisar som skulle konkurera med alla såkallade "snygga" kändisar, om de bara fick lite proffs-styling och bra smink. Men detta får vi bortse och låtsas som att kändisar alltid är perfekta övermänniskor. Och blunda om vi ser en osminkad bild på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0