Erik

Jag har bloggat om alla vänner som läser min blogg (eller?), men inte om min soeta pojkvän Erik.

För exakt ett år sedan hånglade vi för första gången på den lite halvmärkliga söderklubben Strand där vi och många andra från klassen firade tentan. Haha vi ställde oss vid pingisbordet där ALLA i klassen hängde. Sen när vi hånglat färdigt gick jag till mina fnittriga tjejklasskompisar som sa något i stil med "meh vi visste det!" och Erik gick till killarna å fick tydligen high fives från dom. haha. fan vad typiskt, skulle kunna vara en film.

Jag vet inte om det är ett sammanträffande att tjejen i detta förhållande är en kameraskygg flikka och att det inte finns typ några bilder på oss tillsammans (där vi inte ens pussas lr nåt). Dessa jag lagt upp här är typ dom som finns.
Ah, juste. Finns ju iof några på min mobil, men de kan jag ju inte publicera här ;)

Mihii Erik är min sötis. Kunde inte låta bli att dra skämtet när han plingade på hos mig igår "NÄMEN, vem e du utkädd till? Johan Palm? :D". Sen gjorde vi en jättefin Halloween-pumpa :). Och jag fick ett asfint armband från Snö. Känner mig så dumt för jag har inte gett Erik ngn present på denna såkallade årsdag...Han ska få en jättebra julklapp ist :)

Jag älskar dig sötnos<3




Kommentarer
Postat av: E

<3

2011-10-31 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0