baila baila baila me

Blah.

Jag är trött

Igår var jag ute med Veronica och Jessica. Vi var på Sturecompagniet, Avenyn och Amba.

Det var rätt kul. Men nu kommer jag inte gå ut på ekkelkrogen på aslänge. Så jävla jobbigt att gå ut jämfört med hemmafest. Mn kära klasskompis Erika sade att hon vill att jag ska med å fira hennes födelsedag den 5te oktober. Men det e lång tid kvar tack å lov.

Jag har ju lovat att skriva om mina vänner. Här kommer turordningen (och nej detta är ingen jävla rangordning)

- Diana
- Aho
- Kim
- Veronica

Och ja, jag har fler att skriva om. Prioriterar dock dem som läser min blogg :P

Speciell hälsning till "M". Om du vill skriver jag om dig oxå

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0