Aho

Aho min kära.. Vad ska jag säga om dig.

Aho är vår älskade kommunistslyna med fasta åsikter. Hon gillar färgen röd och prickar (alltså prickar på textilier och INTE prickar på huden eller ngt annat ställe...).

Aho och jag gick i samma gymnasieklass. Vi tillhörde då samma "gäng", där även Diana (som jag skrivit om i föregående inlägg) ingick. Vi umgicks inte i början. Hon satt mest och log mot mig i början och jag fattade inte varför haha<3... men skulle vilja påstå att vi egentligen fick vår första kontakt en gång när hon var sjuk å jag frågade henne på playahead varför hon inte var i skolan. Fast jag joinade detta sköna gäng påriktigt först typ sommaren mellan 1an och 2an..

Aho och jag gillar å rulla med ögonen åt dumma människor och kanske har lite bitch-fasoner ibland. Men egentligen så är vi faktiskt snälla:P. Vi kan dock inte hjälpa att endel människor är konstiga.

Jag undrar hur många gånger jag har ring till Aho och inlett samtalet med: "JAG DÖÖÖÖÖÖR". Hon är alltså kvinnan man ringer efter att ngt spektakulärt pinsamt har hänt eller man har stött på ngn man inte ville stöta på.

Hon är motsatsen till mig gällande sin kamera-kåthet. Hon älskar fan kameror. Kan bero på att kameror älskar henne. En extremt fotogenisk människa har vi här.

Hon och jag har för det mesta olika smak gällande saker. Eller..Ibland håller vi med varrandra om ngt, ibland inte.. Vi båda älskar Camden Town i London och indisk mat dock.

Aho är väldigt mysig att shoppa med. Hon blev även utnämnd till "årets stilikon" på studenten :D.








Aho och jag är same same but different



Kommentarer
Postat av: Aho

Åååh vad rörd jag blir! Du är så söt <3 jag saknar dina JAG DÖÖÖÖÖÖR-samtal, det var ett tag sedan nu (kan det vara johan palms fel????) vi måste ha en indisk date nån gång!



älskar dig <3

2011-10-15 @ 15:40:43
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Carro

hihihi :)



haha. Jag saknar inte mina JAG DÖÖÖR-samtal faktiskt. Tycker det har varit lite för många sånna genom åren och är glad att jag numera är befriad från dom. Skulle vilja få flera sånna av dig dock ;) (ok kanske lät elakt men du fattar)



HURRA för indisk dejt :)



älskar dig oxå :)

2011-10-15 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0