CARROS SOMMARBLOGG

TJUHUUUUUUU! :D

mjo, har funderat och kommit fram till att jag ska börja blogga nu över sommaren. Jag ska till och med försöka lägga upp bilder (dock uffiga mobilbilder å webcamfoton men ändå). Ska vara en mer ambitiös bloggare än vad jag hittills varit, och det blir fler inlägg å bilder å färre youtubeklipp (dock utesluter jag inte youtube heeelt ;P). Det enda som fattas e väl en snygg design. Jag pallar inte hålla på med sånt, men om nån som läser kan sånt så får denne gärna hjälpa mig ;)...

Mitt flitiga bloggande kommer dock mest ske när jag är hemma och inte på resande fot. Men lovar att lägga upp bilder å blogga om resorna när jag kommer hem sen. Följande resor är hittills inplanerade:
* Malta nu på söndag. En vecka.
*Åka till Östergötland och hälsa på Erik, förmodligen vid midsommar eller så. Nåra dagar
* Slovakien i 2 veckor. 17 juli-1 augusti

Så vad har hänt den senaste tiden? Jag har pluggat! Igår var sista tentan. Sen vare lite krök i humlegården med klassen å sen drog jag hem till tysklandresenären erik (SOM KOMMER SMITTA MIG MED EHEC). Sov där så åt vi glass här idag å nu drog han iväg på ngt möte å jag funderar på vad jag ska sysselsätta mig med nu. Ska kanske ladda ner serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0