xy

MjauMjau!

Idag har jag varit på första nationalekonomiseminariet och känt mig smart. Det hette "mattematikövningar" å skulle föreställa en matterepetition för alla som glömt matte c! Haha, detdär var fan knappt matte b! Tillhörde alltså den dryga delen av klassen som satt å himlade ögonen åt dom som antecknade haha, nää men typ...Saknar fortfarande Nathalie å Linnea. Känns konstigt utan dom </3

Sen gick jag runt lite på stan å var allmänt chillig. Tråk me sale överallt. Ja vill ha vårkläder!

Snart kommer mamma, hon har köpt sushi åt mig <3. Sen ska ja nog läsa i min roliga nationalek. bok på engelska :D wiihooo

Krugman/Wells, Microeconomics 2e

=Min nya bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0