Urk

Blörk

Idag har jag haft en tenta. Den tror jag gick sämst, så mycket som jag chansade lixom. Yeey sen e man ju awesome å har omtenta nästa måndag oxååååå weeeei :D..Har just upptäckt efter att ha jämfört med min klasskompis michaels tenta att min tentarättare var BITTER jämförelse med michaels (å många andra godkända ungars)! Han skrev ingen kritik/kommentarer alls eller något bara gav dåliga poäng på mina svar som egentligen inte var sååååå dåliga. Ångrar att jag inte gick direkt gick å bad dom att läsa igenom det igen...bläh jaja, omtenta it is...

Sen måste jag klaga på att folk ringer mig mitt i natten å att man inte kan hitta deras nummer på eniro!


Men här e iaf jag å erik!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA^^

2011-01-04 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0