Tack aftonbladet för ännu en givande artikel

Likt alla andra kvällar när jag läser aftonbladet hittar jag en artikel som jag stör mig på. Idag handlar det om en rätt töntig och oviktig, men ack så frustrerande artikel: "Snygg?Då är du också smartat!". Den inleds såhär:

"Alla som tror att Anna Ankas storhet enbart byggt på hennes utseende kan lägga ner. Nu är det bevisat – de snygga är också smartast."

Asså. Det är inte väsentligt att diskutera om Anna Anka e snygg eller ej. Personligen tkr jag verkligen inte att hon är snygg, men om nu folk tkr det så okeeej...Däremot är det ju heeeelt sjukt att ens mena att det är kvinnans utseende skulle vara orsaken till hennes såkallade "storhet". Orsaken till hennes storhet här i sverige är att hon säger helt korkade och provocerande saker som ingen i detta land håller med om.

Jaa. Och övriga innehållet i arikeln tänker jag inte ens kommentera, men okej. Jag litar på de såkallade brittiska "undersökningarna". Not

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8420371.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0