Jag har inga kompisar....

Asså neeh :(

Idag hade vi en intro i nationalekonomi. Trevlig dag. Hade det mys å skoj lunchrast med Natta.
För ca en timme meddelade kvinnan att hon ska emigrera till skåne och plugga nåt annat där :O...Så först dissar Linnea mig, å nu Natta. Jag känner mig så ENSAM! Sure jag har ju hela Eriks gäng men jag vill ju ha mina kompisar som inte kan något om räntor, bnp och aktier. Har visserligen några sånna kompisar oxå i klassen, men nu kommer jag där å bah svansar mig på dom å deras gäng. Kul lixom.

</3

ensam-2_38833194


Kommentarer
Postat av: Elin

Va med mig? =)



så roligt att jag fick en kommentar av dig! Har inte sett den förrän nu eftersom jag inte har tittat på kommentarerna när jag pluggade inför duggan ^^ men tack så mycket :D

2011-02-22 @ 22:39:14
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0