I know its a copy but I like this sound

Tjohoooooooo :D

Kom nyligen hem från erik :D..e klad hest som jag altid blir av att umgås med honom, å denna gång e jag extra klad :D för när jag kom hem såg å loggade in på mondo såg jag att jag klarat omtentan i komparativ politik (bör tilläggas att söta smartis erik fick A!!!)...Najs :P..Sen så är jag oxå klad för att idag är det Dianas födelsedag (GRATTIS BÄVER! :D) och diana kan ju inte fylla 20 utan att ha FEST! :D...Temat är film :P...gillar inte teman så mkt men jag har nu bestämt mig för att klä ut mig till rödluvan :P..


Jag vill lägga in ett youtubeklipp men det går inte :O (jag vet att ni jublar att jag förlorat min förmåga att lägga in youtubeklipp! men vänta bara! ska lära mig det igen!

http://www.youtube.com/watch?v=FtIPW0xFKSQ

Ni får istället en länk till Dianas å min låt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0