:D

Tjoheeej :)

Idag har jag haft en mysig dag först med Erik på morgon/förmiddag, sen har jag vart på en kall å trevlig promenad med Kim.

Imorrn ere då skridskoåkning för hela slanten i kungsan med kära Aho och Gustav =). Sötisar. Länge sen man träffade Gustav, så jag hoppas han har ironi och sarkasm på lager! Kommer säkert vara proppfullt i kungsan, men vi får väl hoppas att folk drar därifrån när vi coolingar dyker upp på eftermiddagen. Har inte åkt sen förra året. Känns alltid lite osäkert när man åker för första gången på en vinter. Men sen kommer mina skills fram höhöhöhhö.. Måste bli bättre å säkrare på att bromsa dock. Gustav kommer säker styla en massa å det kan säkert ske en olycka XD. Well, vi får se :D

Nu ska jag snart mysa ännu mer med popcorn :D. Yeeeeeeey :)



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0