Toplista- Lady Gaga

Artister som lady Gaga som spelas öveallt får jag lätt för mkt av. men dessa låtar är enligt mig de bästa låtarna som hon har gjort och jag tröttnar aldrig. Gör a la MTV å kör en coundown, denna gång från 4 till 1 :)


4. Asså åååh :) Vet inte om det e videon lr låten. Men varje gång jag ser videon så ångrar jag hur likgiltig å tråkig jag var när vi var i Little italy, NY. Ok, sjukt överskattat place men ÄNDÅ :). Älskar videon. och låten e ju bara hur mysig som helst.



3. Från hennes senaste platta. En låt som inte blivit en hit ännu. Det lär den väl kanske bli snart



2. Haha. Denna låt är ju bara så 2010 första halvåret. Denhär låten är bara sååå..sitta å lyssna på innan studentskivan. lr innan London med eng c. lr bara allt vi gjorde första halvåret 2010.



1. Asså här är det återigen inte klart om det är låten eller videon som gör denna awesome. Och jag får oxå lust att hänga i handtagen i tunnelbanorna efter denna video. Lycka till med det. Nämen denhär låten vinner min tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0