Lack på världen

Hej

Följande saker har jag retat mig på idag:

1. Den otrevliga sjuksköterskan när man ringer på Carema vårdcentral. Tycker att du (och många andra på samma vådcentral) borde byta jobb. Känns inte lämpligt att okunniga och såpass otrevliga personer som er bör arbeta med människors hälsa.

2. Mina idioter till föräldrar. Ångrar smått att jag har signat upp mig på en resa med dom. pfft. säger alltid att det e sista gången när jag reser med dom, men sen lyckas de locka med ännu en flashig destination och dyrt hotell som jag aldrig skulle kunna åkt till annars, och kommer inte kunna göra det dom kommande tjugo åren och jag går med på det.

3. MTVs sjuka program. Såg ett program som handlade typ kändisar vars image går ut på att vara oskulder. De tog även upp oskuld-baler som tydligen är jättestora i USA numera där far och dotter (döttrar i åldrarna typ 4-20) går på bal och döttrarna lovar att vara pappas flicka (dvs oskulder) enda tills de gifter sig. Sen berättade de om ngn amerikans bloggerska som typ har sin oskuld till salu. Smart attention whore som vet hur man tjänar pengar eller bara en rent prostituerad tjej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0