hit vill jag resa :)

Många kanske tycker att jag har rest mycket och hela tiden e på g någonstans. Och jag antar att det stämmer och det är jag väldigt tacksam för. Men det finns några ställen jag inte vart på och som jag FRUKTANSVÄRT gärna vill besöka. Dessa är:

Goa-Indien

Haha, varje gång jag och min familj ska åka någnstans står det mellan Indien och ngt annat ställe. Indien vinner aldrig tillslut. men en dag ska jag bege mig till detta forna hippie-paradis.



Kuba

En dag när Aho och jag blir vuxna och rika(re) så ska vi åka dit. Verkar ju oerhört mysigt.



Kuala lumpur-Malaysia

Har likt många andra varit enbart ett stenkast därifrån (syd-thailand). Har åkt malaysian airlines, diggat malaysisk folkmusik å ja. allt förutom vart i deras land. Frustrerande är ordet




Rio de janeiro-Brasilien

Nästa fegis som säger att den inte vågar åka dit pga den höga kriminaliteten får stryk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0