Back

Hemma :D

Nu är jag hemma från emiraten. Det var trevligt. Sol å bad i hotellets pol/strand typ 6 dagar å dubai-häng i 1 dag. Vi bodde i Fujairah som ligger ca 150 km från Dubai (på andra sidan landet). Cool färd till dubai genom kamelkryllande öknar :D. Älskar kameler<3

Bjuder på bilder




Okej. Middagsbufférna på hotellet var awesome. Extra awesome med chokladmaskin (bara min sockervaddsmaskin som saknas då)



Haha. Har måånga fler bikinibilder än denna. Massor från stranden. Men ja..får se om jag lägger upp dessa. e inte ett fan av att lägga upp bikinibilder asååh:P. Iaf denna bild e tagen på hotellet.





Jag och Pappa i dubai. Burj al Arab i bakgrunden




Jag på Guld&Kryddmarknaden. Världens största ring. Får nog plats på mitt finger


Haha okejdå, här var den coola stranden å de coola bergen därbak. Bara för att jag älskar mina bloggläsare å känner alla så är det väl ok med bikinibilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0