2011

Ja så kanske det e dags för en liten årsresumé i bild. Blandar googles samt mina egna bilder :)

Januari

Diana fyllde år och det var maskerad med tema seriefigurer. Erik vill att jag fotar mig när jag e utklädd till rödluvan vilket resulterar i ett suddigt foto.



Skridskoåkning gillades då. Här åker vi i kungsan, jag aho å gustav. måste göras om många ggr nu i vinter (känns bara inte som vinter)


Februari

- Eh alla hjärtans dag då jag fick rosor av Erik. Haha jag som hatar alla hjärtans dag insåg att det KAN vara en helt okej dag =)

Mars

- Helvettes badrumsrenovationen påbörjades. Värsta perioden på året av olika anledningar, delvis renovationen då. Resultatet blev dock snyggt å diggar handfatet



April

-Jag fyllde 20 och fick gå på systemet



Maj

- Öhm..Maj har jag inte heller något minne ifrån förutom plugg typ..



Juni

*Var på Malta


*Var även i Finspång, Eriks place of birth och firade midsommar samt eriks födelsedag på nattklubben Hugo i Norrköping ;P




Juli

Öhmm. Åkte till slovakien i 2 veckor. sög.



Augusti

Åkte till finspång igen. Här på fest. Höger på bilden kan man skåda en Carro med för tok bruna strumpbyxor å längst bak på bilden kan en viss söt Erik aka Johan Palm ses ;)



September

-Skolan började igen å det var faktiskt rätt mysig period




Oktober

Halloween och även min å Eriks ettårsdag i slutet dära ;).



November

Vad fan hände i November?XD





December

Jul i Emiraten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0