last night

Yepp. Så sitter man här med vintertid igen. Yeey...

så vare tentefst igår...bestod av förkrök hos erik&mahammed, springande till tåget, ännu mer förkrök på Treat, pizza på primo ciao ciao (med Idol-Danny haha :D), å party på Strand. Ja..va ska man säga om strand. Inte min grej att lyssna på livemusik å spela pingis...Men det var en skitkul kväll å trevligt att snacka me classmates man typ aldrig snackat med tidigare oxå =). Mnja sen nångång efter klockomställningen knallade väl micke,erik å jag till nattbussen å snela som de var tog de nattbussen som jag oxå kunde åka. de väntade för miiiin skull, de e sååå snela heestar :D

Idag ska jag försöka få med mig Kim på en promenad. Har absolut ingen att göra nu när det inte finns ngt att plugga på...

Happy Halloween! (fast jag tkr fortfarande att det e en amerikansk skithögtid. Uppmärksammar den enbart pga dess keltiska ursprung)..Vrf har mamma inte köpt pumpa i år för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0