Im back

Tjo!

har nyligen skrivit mitt livs första tenta. Går ju som sagt Pol kand i nationelekonomi&statsvetenskap. Nu skrev jag en tenta i svensk politik. Var rätt enkelt men har ingen aning om hur det gick :S

Ikväll ere tentafest! förkrök på Treat i vasastan, eventuellt pizza på odenplan (kanske dissar det för fortsatt krök på vasastan haha!) och sedan Strand på Horsntull. Kul! Roligt att jag ska möta upp alla icke-stockholmare för att de inte ska irra bort sig i vasastan, om de överhuvudtaget skulle hitta dit och inte åka till typ hässelby! HAHA! näråå...Har aldrig varit på treat, men utifrån adressen vet jag faktiskt (utan att ha kollat hitta.se eller dylikt) ungefär vart det ligger...Borde inte vara så svårt..

Så ja..what to do now. Måla naglarna...bestämma vad exakt man ska ha på sig. Vad ska man ha på sig på "strand" lixom? Ni vet ju att jag inte riktigt kan dom ställerna ;P

Puss, vi hörs imorgon!



På bild:
En av de blivande kvinnliga akademikerna jag ska festa med+sällskap


Kommentarer
Postat av: den kvinnliga blivande akademikern

tyvärr ingår inte min partner på bilden i sällskapet ikväll. bara så du vet och inte blir besviken sen!!

2010-10-30 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0