Sony Ericsson X10 mini

JAG ÄR ARG!

Jag har köpt jävla svartrosmönstrade strumpbyxor på Glitter som gick sönder direkt när jag provade dom när ja kom hem!!!!!!!!!!!!!!!! 90 spänn åt HELVETTE


Jaja nu ska vi inte tjura....Idag har jag haft en trevlig dag. Först föreläsningar om Indien respektive Iran. Sen äta falafel me Äriiik å fördriva tiden till hans tåg hem åkte :,). Cowwlingen ska åka hem till östergötland över hälgen ^^....Sen gick mickis, aho, nova å ja å fikade på hurry curry. Å sen följde flickorna med mig å letade present till lilla Jessica vars fest jag ska på imorgon!

Nu har jag iaf beslutat mig för att falla för grupptrycket (som man främst utsätts för på universitet) och skaffar mig en flashig mobil. Kim å jag planerade häromdagen att vi ska skaffa nokia 3310 å gå runt å skryta med att vi har nya skal/ringsignaler. Men tyvärr tror jag att det blir en lite modernare mobil. Denhär verkar billig iaf, kostar runt 2500 å e LITEN, vilket är bra för att jag vill inte ha en stor å klumpig telefon





Kommentarer
Postat av: Kim

NOOOOOO CARRO! DON'T DO IT! Nya skal ftw :(

2010-11-19 @ 22:05:35
Postat av: Carro

Men man kan tydligen byta skal på denna oxå :D

"skal i olika färger medföljer" :D

2010-11-20 @ 09:13:21
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0