NAAAAAAAAJS DAAAAAAAG <3

Idag har jag haft en najs dag TROTS 2 föreläsningar. Ja, föreläsningarna e rätt najs med tanke på att ja har rätt mysiga personer brevid mig men själva föreläsnigarna e fan heller inte roliga! Asså. Sitta å lyssna på hur danmarks röstsedlar ser ut är inte nåt jag tycker är speciellt roligt på eftermiddagen.

Iaf, nu till det RIKTIGT najsiga =)..Jag fikade med Diana, Aho och Nova :D I gamla stan <3. Sen gick aho, diana å jag lite på stan. Sen dissade Diana oss för att hon har Åhléns fobi. Så aho å jag gick till åhléns själv, å jag köpte örhängen :OOOOOOOO. Tänka sig! asså jag kan shoppa :O vad har hänt med mig?! Jag dricker Kaffe och Shoppar nuförtiden :O
Jävla brat..

Nu ska jag fortsätta gossipa med Aho på msn

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0