Veronica gästbloggar!

haha nej jag har inte hackat carros blogg utan fick hennes lösen hihi =p så nu jävlar! haha nej då skojar bara ;)
så carro fick åka till london till slut, jag trodde seriöst att vulkanaskan skulle stoppa henne igen för typ bara några timmar efter att dom kom fram så stängdes ju heathrow.. men carro kom dit även fast det blev en månad senare så va det ju bara bra! Nu är det säkert lika varmt där som här så dom njuter nog för fulla puckar =) Men kan ju inte påstå att man INTE är avis för det är jag, jag är GRYYYYYYMT avis för jag ville följa med ju! Carro varför packade du inte ner mig i din resväska som du lovade? =p haha nej men seriöst hon har det säkert helt underbart kul där! Jag hade det när jag var där förra året med engelska C (haha resan va den enda anledningen till att jag valde En C=p ), en av de bästa resorna någonsin faktiskt! Man är där med sina vänner och man får rätt mycket fritid att göra vad man vill på, så jag kan inte tänka mig något annat än att hon har stört kul! =D Det va allt för mig och jag skickar tusen luftpussar till carro  i London! =D


<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0