mellanlanding hemma

IM HOME!!!!!!!!!!! :D

:D....så nu e ja hemma tom torsdag nästa vecka då det ju e dags att dra till Malta :D...

Imorgon ska ja leka me tess å kim å kanske nå mer. Nice

Hur har carro haft det? ....hmm...Varmt? Det va varmt här också har ja hört :O..Helt sjukt att gå ut på kvällen i 32 gradig värme :O....Hängde rätt mkt med stefans lillebror, Jan. Han e trevlig. Han e som mina kompisar. Gillar å snacka om samma ämnen ;)...Ja gillar slovakien :D eller. jag kan inte tala för hela landet för ja har inte varit på så många ställen där... Jag säger, västra slovakien! Huvudstaden, Bratislava <3


Men, was ist das? Har allt resande fått mig att blogga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0