2010

Första inlägget år 2010 :P....

Ja nyårsafton vart ju inte som jag tänkte mig nä :P...Det vart en trevlig middag hos mickis, å lite skvaller, men där slutade det för mig :/..Mådde ju dåligt av en viss anledning så jag hoppade av vid mig när barnen åkte till Ian. Men det vart trevligt den stunden jag vart med på middagen :). Duktiga Ian å Henrik som gjorde middag å alla otacksamma människor som klagade på att kycklingen var rååå...Men inte min!Den va perfa...

å ja det va helt okej härhemma sedan...Loggade in på msn å snackade med två ungdomar som oxå satt hemma av nån anledning, Alex Å Stefan. Alex berättade både tråkiga och roliga grejjer och Stefan försökte inspirera mig tilll att ha nyårslöften. Haha, sötnötter :). Sen skålades det med mina föräldrar, men jag saknade de tyska underhållningsprogrammen :(...

Iaf, Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0