2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Åkt flak,varit på malta, skrivit en tenta
 
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade ingaaaa

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
näää

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej

5. Vilka länder besökte du? 
England,slovakien å malta

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
nää

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 juni för då tog jag studenten. Annars e jag sämst på datum så att brukar inte komme ihåg spec datum

8. Vad var din största framgång 2010? 
Vet inte, att jag kom in på universitetet tror jag?

9. Största misstaget? 
Borde ha uppskattat studenten ännu mer :D

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja, fast inget allvarligt tack å lov

11. Bästa köpet? 
Vet ej...Köper ju typ aldrig nåt

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Vet inte...Sushi&Falafel?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
aaah :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 
Lady gaga-alejandro (våren), We no speak americano (sommaren)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Hmm..svårt att säga

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Njutit av stunden

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
 oroat mig

18. Hur tillbringar du julen? 
Hemma...Kom just på att jag hellre skulle firat den i Thailand, som julen 2006

19. Blev du kär i år?
aaah :D

20. Favoritprogram på TV? 
DH, Gossipgirl...Svenska Hollywoodfruar :D

21. Bästa boken du läste i år? 
Vetefan om ja läst nåt annat en kurslitteratur...iof lite böcker på engelskan i våras...ah vet inte...

22. Största musikaliska upptäckten? 
hmmmm...spotify e inte alls överskattat!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Aa en ipod shuffle som pappa slängde för nån månad sen :)

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Va? När då?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Tror jag var hemma så kom min moster&hennes man på besök..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
joo

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Som alltid.Fast ser nog mindre ut som en flygvärdinna, utan går mest i gamla sunkkläder nuförtiden..Hel hösten har jag haft avskalat svart nagellack hela tiden tex...snyggt lix...Men sen en dag när jag blir ööh rik ska jag väl återuppta flygvärdinnestilen...

29. Vad fick dig att må bra? 
hmm.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Är aldrig sugen på kändisar

31. Vem saknade du? 
Efter studenten så saknade jag (å saknar fortfarande) mina söta små vänner från klassen som ja sällan träffar numera :(

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla underbara människor i min nya klass!!Helt sjukt, trodde inte universitetet skulle vara så socialt som det är...Första dagen blev jag direkt kompis med Nathalie, sen andra dagen med Linnea......Sen lärde jag känna mina seminariekompisar Erika&Elina rätt bra :)... Blir bara fler och fler för varje dag typ :D Folk som tar samma pendeln som en in till skolan tex.. tror nog jag måste nämna att en av dom e lite mer specieeell å det e väl ärik dååh :P





Vårens höjdpunkt var väl Engelska C-resan till London...Kul å lära känna folk man gått i samma skola som i tre år men typ aldrig riktigt snackat med...



Studenten! Skitcoolt



En liten Krökkväll där mina "gamla" kompisar möter några av mina "nya"...Jag mellan två söta blondiner...Hon till höger var min flickvän (hon skrev det i min studentmössa tillochmed), tills elake pojken till vänster snodde mig :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

< 3

2011-01-03 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0