23 december

happ så e det julafton imorrn, blöh!

Inte kewl. Förut såg jag fram till det, nu kunde jag inte bry mig mindre.

Mamma har enligt recept från DN, amelia, damernas värld eller dylikt gjort ett sorts julgodis som hon själv tycker smakar som morot blandat med lök. Själv tycker jag det smakar lök blandat med citron.

Det får mig att minnas skolluncherna på Östra när Novotny å jag brukade skratta hysteriskt åt mattanternas fantasifulla blandning vid salladsdisken..Denna fina gryta/blandning/kompott dök upp där 2 gånger och såg ungefär likadana ut . Ingredienserna var ungefär:
*Russin
*Morotsstavar
*Citronbitar med skal
*Apelsinjuice
*Några sorts frön
*Persilja

Ååååh saknar min å novotnys konstiga humor :P....I matsalen, på kemin, åååååååh.
Ska träffa honom på midnattsmässan imorgon :D...Jag ska dit med mina föräldrar...Kim ska nog oxå dit... å det ska novotny å hans familj med :D...Jätteklad heeest :D


Å tydligen så ska min familjd driva med mig imorgon å ge mig nån slags skämtpresent :O. Jag fasar för vad det ska vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0