Swineflu+resa till London=sant?!

Ok, nu e jag ensam efter att Kim varit här å luffat i 3 timmar å druckit té och kollat på Halloweenavsnittet av Snobben....

Jag är oroad. Om jag nu inte får svininfluensan i London kommer jag garanterat få den på vägen...Dethär är nämligen alla ställen jag ska befinna mig på imorgon:

*Tåget till cityterminalen
*Bussen till skavsta
*Flygplatsen (liten flygplats, men alltid en LÖKIG kö till biljett/passkollen :O)
*FLYGPLANET (!!!!!!!!)
*Bussen eller tåget från Stansted till London
*Bussen/Tunnelbanan till the hotel :(

Asså sluta, inte nog med bakterierna men fan va jobbigt.....Pendeltågsbiten retar mig mest xD, jag har aldrig åkt pendel till en buss som åker till flygplatsen....Okej, bortskämd jag låter men erkänn att det låter jäkligt uffigt

Men, imorgon kl 14.55 så åker mitt plan å det ska bli så skoj..Kommer inte hinna blogga innan jag åker, måste ju åka tidigt hemifrån å så....

Iaf, Ha det bra, ses på fredag :)



Kommentarer
Postat av: Aho

ofta du lyssnar på bra musik!

2009-10-26 @ 18:22:41
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

Fin blogg :)

kram♥

2009-10-28 @ 19:57:32
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0