sunday

God Morgon =)

Igår var det ju då som bekant fest hos min lilla Michaela :D. Det var dans, presentuppackning och skitsnack. Det var även kul å träffa Mickis bror äntligen ( eller som Kim säger: Mickis syster)....

Kim,tess å min gammla klasskompis Sellene var där, så det vart även lite gamla-minnen snack xD...Stackars Markos kväll slutade inte så bra dock, stackarn...ska kolla hur han mår sen...Sen var det som alltid kul att påpeka att mina nära vänner börjar bli fulla å GUESS WHAT! ANDREAS BLEV FULL! okej, inte så men tillräckligt! Mer än jag iaf....Jag drack väldigt lite, men jag blev full av att umgås med domhär alkisarna ;)

Nej, nu är det Matte D som gäller....Fast det blir plugg med Natta imorron innan provet med så det löser sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0