SITT INTE PÅ RÄCKET

Mjao =)

Idag har jag haft en najs Eg-rätt lektion...Och en jättelång håltimme som jag tillbringade med Mickis,Henrik och Alex...Vi åt en våffla, mobbade varandra osv...En rolig händelse inträffade när vi gick för på trappan mot NV. Som ni säkert vet hatar jag folk som sitter på räcket, å det satt en tjej från 1:an på räcket!...Jag började mumla om det å Alex tog tag i min arm å drog mig mot NV-Allt för att jag inte skulle skämma ut mig å säga till tjejen.Men jag kämpade emot! xD

Asgarvande å anfådd fick jag fram "Ursäkta, men jag mår riktigt dåligt av att du sitter där"! Hahaha, hon bah
"oookej jag ska inte" å hoppade ner å hon å hennes vänner asgarvade...LOL xD

Sen gick jag ut igen å så höll dom på med en massa akrobatiska nummer (övade inför danstävlingen) å hennes vänner bah:
"haha du skulle sätt vad dom höll på med nyss"

Kommer nog vara känd som den knäppa tjejen i 3:an som säger tillfolk att inte sitta på räcket....Jaja, Kim skulle förstå mig!

Nu ska gå och köpa Chips....Sen ska jag nog fortsätta besvara en massa dumma frågor om mina vänner på facebook....Slösade just bort 118 silvermynt på att ta reda på att min brorsas ex tycker jag ser bra ut. FML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0