LOOOONDDDOOOOOON<3

SHUUUUHUUUU!!!London rockade fett! Vädret oxå! 17 grader i genomsnitt under dessa dagar :D

Sammanfattning? Vi åkte Deras coola dubbdäckade bussar överallt...Tuben tog vi bara 2 gånger :P

Första kvällen gick vi runt vid piccadilly circus och Soho...Där lyckades vi hamna resterande två kvällarna oxå..

Andra Dagen Vart det kolla på Big Ben, Tower Bridge, Åka upp i London Eye....Kollade på Buckingham Palace som inte var något speciellt egentligen.Sen stack vi till typ lilla Bangladesh och åt världens godaste mat..Sen vart det trafalgar square mm på kvällen...

Tredje Dagen Åkte vi till Ahos älskade Camden Town. Följde flickans råd och åt på detdär matstället. Thai vart det. Sen åkte vi till nå himla kostym-nisse ställe (docklands)....Det vart inte jag så värst road av men bla bla....Sen vid 4 hörde Lucia av sig (ni minns, min slovakiska vän?) och undrade om inte vi ville komma till Camden Town IGEN, då hon jobbar där :D....Så vi åkte tillbaks dit, och åt där igen och åt en burrito :D...Lite roligt vart det när jag skulle möta upp henne, för hon vart lite seg å bah" öööööh vart ligger detdär matstället???" så jag lämnade pappa med min burrito och sprang runt och letade efter henne å jag fan henne....OCH GISSA VAD! :D en tjej frågade mig om vägen :D :D HAHAHAHAHAH JAG ÄR EN SANN LONDONÈS som Kim skulle sagt!!!!!!!!!!
Iaf satte vi oss på Starbucks ett tag å snackade....
Senare på kvällen vart det Piccadilly igen och China Town och Soho....

Sista dagen Skutta vi runt i Hyde Park och området kring oss (Sussex Gardens/Paddington)....Sen åkte vi till Marylebone High Street och däromkring....Besökte en pub för första gången :D

Vi var ute i genomsnitt från kl 09.00-22.00 varje dag!!!!!!!!!!!!!! MIN RYGG ÄR DÖD....Enda affärerna jag besökte var Harrods och Primark :P....Men det var lökigt.....
Vi träffade aldrig Filip Och Jakob, och pappa vägrade Maddame Toussauds... Men dit går vi ju garanterat med Eng C om vi åker till London :)



Denna låt är sjukt inne i England atm :)

Bilder kommer senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0