London Bridge ;)

Mjauw =)

En vecka kvar till London :D

Och min pappa vägrar gå på Madam Tussauds...Han hänvisar till någon guide som beskriver vaxkabinetten som något "osmakligt och larvigt"....Fick reda på igår att det e säkert att Filip och Jacob hänger med, så förmodligen får jag gå dit med dom 2 och deras mor, iom att deras far oxå e så tråkig....
Så fick jag lucias nummer igår så det blir ett möte med henne oxå :D...Fan va kul det ska bli!

 

Låten handlar inte om London, eller nån Tower Bridge ;)...Men det hindar mig inte lyssna på den å ta den som en helt normal london-låt  :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha jag trodde faktiskt att det hette London bridge! haha så när vi var i london med skolan i våras så frågade jag mike:"mike var är London bridge?" och han ba:"TOWER BRIDGE är dääääär borta" höhöhö ja jag är lite blond =p

2009-10-21 @ 12:06:55
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0