Thiz weekend

Hmmm....aktiv helg igen.... Vad har hänt med helgerna då man åt chips och kollade på tv?

Fredag: Bio med Veronica&Co...Har inte varit på bio på 10000 år faktiskt :O
Lördag: Åka till Masmo/Huddinge, hälsa på Angelicas föräldrar. Angelica kommer hem från Köpenhamn...Förlåt Veronica, jag kan inte kolla på Sverige-Danmark med er, jag ska kolla den med EN NYBLIVEN DANSK MOHAHAHA ;)....
Söndag: Gå till kyrkan och kolla när Andreas sjunger :)....Plugga resten av dagen...

Well.. Bättre än att tråka hemma I guess....

Men ni får tåla att jag inte kommer vara en aktiv bloggare..Ock KOMMENTERA inte SÖNDER min blogg som alltid ;)


 

Fan, jag å irish musik asså...Det är säkert mina keltiska anor som finner en sån sympati för Irland ;P...

Kommentarer
Postat av: Isla

HAHA Carro, min grupps låt på engelskan, synd bara att jag inte va där när dom redovisade den ;)

2009-10-10 @ 17:00:17
URL: http://isla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0