JAG ÄR EN JÄVLA BITCH

Carro är bitch!

I alla fall går jag som en bitch!

Idag pratade Natta med en kille från sin ryska-grupp. De kom in på mig av nån anledning (natta nämnde att jag kallas bitch-carro om jag förstod rätt).... Vet ni vad han sa?!:
"ja, hon går ju som om hon äger hela stället" HAHHAHHAHAA....

Så smsade jag Veronica och sa vad han hade sagt (de är bekanta). Detta svarade hon:
"Haha, jo lite gör du ju det :P
 Du går lite arrogant, djursholmbruden. :P"

HAHAHAHAHAHAH WTF?

Att alla andra av mina vänner höll med, kanske inte var a huge chock, och hänvisade till att jag såg bitchig ut på skolfotot idag (vi tog våra egna bilder med Dianas kamera, för att vi behövde  ocensurerade versioner med spritflaskor och skit oxå)...Okej, anledningen till att jag ser bitchig ut på bild är för att jag gör mitt bästa för att inte blunda, se drogad ut eller allmänt efterbliven ut!

Hahahaha jag dör


Soulmate?


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha Victoria beckham är ju typ din soulmate!=P höhö! längtar tills imorgon! =) Kommer du hit direkt efter skolan? =) så kan vi larva oss innan vi går på bio=p sen så undrar jag om du vill sova här fredag-söndag?=p det är ju sverige-danmark på lördag kväll så det hade varit jättekul om du va med då också!=)

2009-10-08 @ 13:32:44
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: URSÄKTA

Fröken Manikyr, pedikyr, Porsche, LV, Gucci, Shopping, glamour etc



MEN



Jag anser att NÅGON är lite mer lik henne än vad jag är xD

2009-10-08 @ 19:47:57
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0