DEEENMAARK

Haha...

Ja igår var jag ju som sagt hos Angelica. Det var Angelica, hennes danska pojkvän och 2 random svenska ungdomar där....+en massa vuxna 50+are.....

Vi firade först och främst Angelicas mors födelsedag. Sedan vart det ju match Sverige-Danmark...Haha, ena sidan av vardagsrummet var danmarks fanclub (som bara bestod av Angelicas pojkvän, Angelica och sympatisupportern Angelicas mamma)...Andra sidan bestod av Sveriges hejjarklack.... Jag satt i mitten typ :P.....
Men fan vilket skrik det var. Haha Peter (dansken) vrålade sönder sin hals och fyfan han sprang runt och skrek i hela huset när danmark gjort mål.... Haha, underbar kväll..Vika skojiga typer. Ses i Danmark får man hoppas

Ojoj Kom just på att jag inte hinner till kyrkan :S..Jaja, förlåt mig Andreas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0