Sov-Fredag

Hej! Idag var ännu en såndär roligt lång dag. Jag gick hem på håltimmen innan fysiken, och gick sedan tillbaka för att ha fysik. Jag berättade för magistern att jag sett en på tv som hette nästan samma sak som han ( samma förnamn den enda skillnaden är att läraren heter almberg, och den på tv hette almqvist). Han tyckte det var lustigt och skrattade sådär charmigt som han alltid gör.

Nu sitter jag å typ dör av trötthet. orkar verkligen inte kolla på let´s dance. Ska nog sätta mig å filosofera. Diana sa att det är det jag brukar göra på prov. Men så är det faktiskt. Jag sitter alltid å kollar runt. Runt på alla i klassrummet, ut genom fönstret och på lärarn. Samtidigt som jag tänker på uppgiften. Sedan skriver jag ner det jag tänkt ut. Det är ganska häftigt. Jag gjorde det oftare på grundskolan än nu. Det kan förklara att det gick bättre på proven då!

Diana, vad var det jag skulle skriva i min blogg?Lovade att jag skulle skriva nåt om dej. Vad var det för nåt?

Puss

Kommentarer
Postat av: Diana

Att jag har sånna sjuka skills på strålning sötnos;)

2009-01-17 @ 00:51:51
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0